Lau Shy Jiun D20102041863 EL-B11

Selamat Datang Ke Blog Saya @@

Hello, selamat datang ke blog saya. Ini adalah blog saya yang pertama. Ini akan menjadi tempat di mana saya berkongsi pandangan saya dan pengajaran saya dalam mata pegajaran Matematik. Saya merupakan orang baru di tapak baru ini. Oleh itu, sila bagi tunjuk ajar dan pandangan anda. Harap anda semua tidak akan teragak - agak untuk berkongsi perasaan anda dan memberi komen di sini.

Thursday 10 November 2011

Jadual Sifir

Tajuk yang diajar oleh saya pada hari ini ialah penghafaran jadual sifir . kelas yang menjalankan pengajaran ialah 4K. Apabila saya menyebutkan jadual perdaraban mereka mesti memberi jawapan dengan segera. Dalam aktiviti ini, saya mendapati bahawa sesetengah pelajar dengan cepat memberi jawapan tetapi ada sesetengah pelajar tidak dapat menguasai jadual pendaraban dengan baik . Oleh itu, pada P&P yang seterus saya akan memberi tumpuan kepada murid yang tidak dapat menguasai contohnya mengadakan game dan kuiz.


Matematik Game

No comments:

Post a Comment